Майстер-клас

«Створення презентації у програмі Microsoft PowerPoint зі вставленим мультфільмом»

 

 

Мета: вправляти педагогів у створенні мультимедійної презентації зі вставленим відеороликом

 

 

Питання

Термін

Відповід.

Прим.

 

 

       1.  Показ педагога-майстра:

          -    оформлення слайду;

 

          -  підготовка відеоматеріалу;

 

          - вставлення кліпу мультимедіа;

 

         -    редагування відеоряду.

 

       2Практична робота вихователів.

 

Завдання: підготувати тези, малюнки до презентації.

 

 

12.01.

2017 р.

 

 

Гужва Ю.Л.

 

 

 

 

Семінар-практикум

«Особливості виховання патріотизму у дошкільників»

 

Мета: підвищити рівень теоретичної підго­товки педагогів щодо питань патрі­отичного виховання дошкільників в умовах сьогодення; розширити та уточнити знання  педагогів щодо принципів, методів, приймів і форм роботи з дітьми з осно­вних напрямів патріотичного вихован­ня дітей дошкільного віку; розглянути прийоми просвітницької роботи вихователя з батьками з патріотичного виховання.  

 

Питання

Термін

Відповід.

Прим.

Лекційний модуль

1. Міні-лекція «Суть і принципи патріотичного виховання в сучасному українському суспільстві»

1.1. Вправа «Різновиди патріотизму»  (обговорення проблеми у загальному колі)

Семінарський модуль

3.1. Вправа «Асоціативний ряд»

3.2. Вправа «Сформулюй завдання»

3.3. Вправа «Закінчи речення»

3.4. Коротке інформаційно-підсумкове повідомлення «Треба пам’ятати»

3.5. Вправа «Мудра торбинка – для вихователів родзинка»

3.6. Вправа «Сплетемо віночки з художнього слова»

3.7. Вправа «Склади пам’ятку «Що повинно бути в національно-патріотичному куточку групи»

3.8. Вправа «Розшифруй слова»

3.9. Вправа «Абетка роботи з батьками»

Підведення підсумків.

 4.1. Вправа «Валіза – кошик – м’ясорубка»

 5. Підсумок. Методичні рекомендації для учасників семінару.

 

09.11.

2016 р.

 

 

 

Завідувач

 

 

 

 

 

Тихончак А.Ю.

Вихователі

 

Семінар-практикум

«Валеологічне виховання дошкільників»

 

 

Мета: уточнювати і закріплювати знання педагогів з виховання валеологічної культури у дошкільників, сприяти підвищенню інтересу до даної проблеми.

 

Питання

Термін

Відповід.

Прим.

 

I. Теоретична частина:

 

1. «Як виховати в дитини валеологічну культуру.

2. Перспективне планування «Виховання культури здоров'я в дошкільному навчальному закладі».

 

II. Практична частина:

 

Завдання №1. Знавці.

Завдання №2. «Крес – крос» (презентація дидактичних ігор, індивідуальних карток)

Завдання №3. Робота з карткою «Органи почуттів».

Завдання №4. Розшифруй слово.

Завдання №5. Клубочок.

Завдання №6. Загадки (картотека)

Завдання №7. Знахарі (консультації для батьків)

 

III. Заключне слово ведучого.

 

 

19.10.

2016 р.

 

Донська О.М.

Вихователі